بدتر شد!!!


الم شنگه

مرا از بند آویزان کنید سروته شاید فکرش از سرم بی افتد.......

هر چه کردم نشدم از تو جدا بدتر شد

گفته بودم بزنم قید را بدترشد

مثلا خواستم این بار موقر باشم

وبه جای تو بگویم که شما بدتر شد

آسمان وقت قرارمن وتو ابری بود

تازه با رفتن تو وضع هوا بدتر شد

چاره دارو و دوا نیست که حال بد من

بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد

گفته بودی نزنم حرف دلم را به کسی

زده ام حرف دلم را به خدا بدتر شد

روی فرش دل من جوهری از عشق توریخت

آمدم پاک کنم عشق تورا بدتر شد

حالا فهمیدی بعد تو بدتر شود حالم با تو هستما می فهمی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,ساعت 17:56 توسط گلی | |


Power By: LoxBlog.Com